Re: Gravis Ultrasound

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 28 May 1998 - 16:21:20 MET DST

TomP napisał(a) w wiadomości: <356d3857.0_at_news.vogel.pl>...
> Na przerwaniu 11 mam karte graficzna S3Virge wiec nie mam szans na
>ustawienie Gravisa na to przerwanie poza tym on potrzebuje _dwoch_ IRQ. Co
>to znaczy ze sypie sie DACK. I co za roznica ktore DMA ?
>Dzieki za zainteresowanie moim problemem.
>TomP
Mam primaxa. nie wiem czy cos pomoge, ale...
Tez mi nie chodzil dzwiek jak mialem ustawione dwa rozne przerwania.
(chodzi oczywiscie i dosowe gierki uruchamiane pod 95)
Obecnie mam oba takie same (5 i 5) i w wiekszosci przypadkow
mam dzwiek w gierkach, ale to starocie a nowymi sie nie bawie
(chodza mi: Doom2, Warcraft2, heretic, NFS itp.)
Zreszta w dostepie do pamieci tez mam ustawione dwie jednakowe
wartosci (1 i 1) :-)
A ze bios mi zglasza konflikt przy starcie komputera, to sie juz
przyzwyczailem :-)
Pozdrowionka

--
         Harry (Misiek)