Re: Jak rozpoznać CPU -

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 29 May 1998 - 08:32:32 MET DST

Bartosz Mielczarek wrote:

> Heh,heh...

> Moge podeslac pelne cenniki z i bez EEPROMow jak cie to interesuje.
No, na priva.

> Z naglowka wynika, ze Toshiba ???
Mozliwe, nie zwrocilem uwagi. Ale naglowek do konca nie determinuje pochodzenia
osoby. Moze byc np. praktykant w firmie.

> Z tego co mi mowiono to w Lucencie pracuje cie na Sunach Sparc5 - wybacz
> stary, ale
> to jest juz niestety badziewie, tyle, ze Unix na tym chodzi bez
> lamiglowek.

To, ze w ogole jest to komputer pod UNIX'a, daje mu przewage nad Intel+M$. Od
czasu jak tu pracuje (8 miesiecy) ten sprzet sie nie zawiesil z wlasnej
przyczyny ANI RAZU (porownaj z Win95). Oczywiscie pewnej pojedynczej aplikacji
(tu mam na mysli Netscape Communicator w kazdej z kolejnych wersji) sporadycznie
odbija szajba ale kill -9 zalatwia sprawe bez bolu.
Zreszta, w firmie jest juz coraz wiecej Sun'ow Ultra5 z prockiem 270MHz,
magistrala PCI itp. Czy to tez badziewie ?

> Rzuc okiem na:
> http://fampm201.tu-graz.ac.at/karl/timings30.html
Okej, okej.

> bart

Zbyniu z LT (do 30.06.1998 only)

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |