Re: Jak rozpoznać CPU -

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 28 May 1998 - 08:46:52 MET DST

Krzysztof Szymański wrote:

> Niech fachowiec z Lucent Technologies
Tylko bez uszczypliwosci prosze.

> zdefiniuje slowo "ciut lzejsze",
> poniewaz nie spotkalem sie z tym czyms w ukladzie SI.
A kilogramow tam nie widziales ?

> A moze to w LT stosuje sie takie okreslenia.
Nie wiem, bo pracuje w dzialce software'owej, he he.

> PRzypominam ze ten sam fachowiec jakis czas temy
> twierdzil, ze niem czegos takiego jak EEPROM na modulach DIMM, a moze teraz
> bedzie twierdzil, ze sa tylko ciut montowane a przez to ciut ciezsze i ciut
> lepsze?
Sluchaj, nie wiem co sie przyczepiles. Slyszalem, ze sa lzejsze a z nie wiem o
ile a na pewno niewiele lzejsze, to napisalem ciut. Wez wage (to takie
urzadzenie do pomiaru jednej z wielkosci ukladu SI - zgadnij ktorej...), wez
procesor ktory byl szlifowany i taki ktory nie byl a nastepnie zmierz roznice i
sam zobacz ile to jest ciut...

A co do EEPROM'ow na DIMM'ach to skoro twierdzisz, ze sa takie to nie bede sie
spierac, bo tez mi sie to haslo obilo o uszy z innego zrodla (na stronie Toma
Pabsta jest mowa o tym, ze EEPROM na DIMM'ie moglby sluzyc do ew. sprawdzania
czy dana pamiec moze chodzic z zegarem 100MHz). Ja takich w zadnej ofercie
zadnego sklepu dotad nie widzialem (moze malo widzialem albo nie bylem w jakims
konkretnym sklepie, gdzie sa akurat w sprzedazy). Ponadto ktos tu twierdzil, ze
te bez EEPROM'u nie pojda na plytach P-II co jest g... prawda. Bylem tez na
Grzybie i tam sie o to pytalem i znajomi tez przewracali oczy jak o tym
slyszeli. Dowiedzialem sie za to, ze sa pamieci SDRAM 1CLK i 4CLK. Jak sie na
tym forum pytalem czym sie roznia to siedziales cicho specjalisto nie wiem skad
(moze bys powiedzial co reprezentujesz ???).

> Proponue, wedlug opisu z LT okreslac procesory jako:
> Intel
> Ciut Malo Lekki MMX (200MHz)
> Ciut Srednio Lekki MMX (233MHz)
> Ciut Bardzo Lekki MMX (266MHz) itd.....................
To nie jest zaden opis z LT, chocby dlatego, ze w swoich produktach nie uzywamy
takiego badziewia jak procesory Pentium Intela. Takze w uzywanych przez nas
komputerach to (w tej lokacji) to najwyzej polowa, bo reszta to sprzet 10x
lepszej klasy niz Intel+M$.

> Z ciut lzejszym pozdrowieniem,

No, no !

> KaPeS
>
> Zbigniew Klos napisał(a) w wiadomo?ci: <356BCB42.7F07DB06_at_lucent.com>...

> wagą

| ZBIGNIEW KLOS | Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group | Grudziadzka 9/13 |
| e-mail: zklos_at_lucent.com | 85-130 Bydgoszcz |
| phone: +48 52 349 1423 | POLAND |