Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

Autor: Andrzej Briske (falckpoz_at_pol.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 11:06:01 MET DST

-----Wiadomość oryginalna-----
Od: Pawel Dienwebel <pelos_at_aurora.put.poznan.pl>
Do: Andrzej Briske <falckpoz_at_pol.pl>
Data: 27 maja 1998 09:04
Temat: Re: Solidny KOMP w Poznaniu.

On 27 May 1998, Andrzej Briske wrote:

> [...]

Odradzam kupowanie na gieldzie.

Gielda na Matejki to jedne wielkie zydostwo. Sorry za antysemityzm

Daj znac na priva, to powiem Ci gdzie
mozna zlozyc w Poznaniu dobrego kompa. Wszystko jest legalnie, jesli
chcesz kupic caly zestaw - dostaniesz dwuletnia gwarancje. Sam kilka
razy
kupowalem i moi i znajomi krolika tez :)
Oczywiscie bez rachunku i faktury - taniej
Pelos

   Email pelos_at_aurora.put.poznan.pl
   http://aurora.put.poznan.pl/~pelos

 Szanowny Panie ,
Odpowiadając na wiadomość z listy pecet wybrał Pan złą ikonke - należy
wcisnąć myszką "odpowiedź wszystkim " - nie autorowi .

Ale już przechodze do tematu właściwego . Polecając giełde w Poznaniu
uważam , że jest to jedno z miejsc gdzie naprawde można kupić dobry
sprzęt i do tego za relatywnie niską cene . Świadomie napisałem , że
"było by dobrze zabrać kogoś kto ma jakieś pojęcie" , żeby nie kupić
komputera Amiga jako PC-eta .
Poprostu giełdy są dla ludzi , którzy znają się naprawde na tym sprzęcie
i oni z pewnością wyjdą z niej zadowoleni , oraz dla jeleni , którzy też
wyjdą zadowoleni , ale na krótko .

Myśle , że może Pan publicznie / nie na priva / podać adres polecanej
przez Pana firmy w Poznaniu , gdzie można Pana zdaniem kupić dobry
komputer . Też jestem zainteresowany wymianą mojej starej maszyny ; a
może ktoś z grupowiczów będzie miał jakieś doświadczenia .
No chyba , że ta fima jeszcze niczego nie sprzedała . Ale nich się Pan
nie przejmuje początki są trudne .
To gdzie Pan ma ten swój sklep ?

Pozdrawiam
Andrzej.Briske_at_usa.net