Re: Vobis

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 11:14:40 MET DST

On Mon, 25 May 1998 19:47:53 +0200, Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
wrote:

>Może to było celowo ;) Ja na przykład muszę mieć dysk i CD na jednej
>taśmie, bo CD na Secondary gryzie mi się z kontrolerem SCSI jeśli
>włączę BusMastering dla IDE. BTW dysk i CD pracują na PIO4 i nie
>zauważyłem, żeby połączenie ich na jednej taśmie cokolwiek psuło.

 A teraz anegdota z Optimusa: cudowna obudowa ATX, niestety sprzet
zlozony bez napedu CD. Otwieram bude i probuje wlozyc naped - niestety
udaje mi sie tylko na najwyzsza polke, bo w przeciwnym wypadku zahacza
o plyte glowna ! To jeszcze nie koniec. Po wlozeniu CD na najwyzsza
polke okazuje sie, ze tasma jest za krotka :) Brawo Optimus !

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org
master_at_katowice.elbacsb.com.pl