Re: Zoltrix VSP336i na centrali impulsowej

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_oberek.obr-metalchem.torun.pl)
Data: Wed 27 May 1998 - 08:41:38 MET DST

Paweł Dymkowski <peltron2_at_polbox.com> wrote:

: Seweryn Walentynowicz napisał(a) w wiadomości>
: > Mam klopot z modemem Zoltrix VSP336i na nedznej centrali impulsowej.
: >Po wydaniu atdp podnosi sluchawke i kreci pierwsza cyfre, po czym zawisa,
: >a linia jest zajeta i trzeba ja rozlaczac, albo wkladac telefon.

: Troche moze nie na temat, ale ja z rozrzewnieniem wspominam stare, impulsowe
: centrale w Warszawie. Na nich mialem 33600bps a po zmianie na tonalne gora
: 20800bps. I jest to regula nie tylko u mnie i w roznych dzielnicach.
   u nas w Toruniu to jest odwrotnie, jak sie przesiadlem z centali impulsowej
na tonalna to niebo a ziemia, predkosc i jakosc polaczen ( bledy wybierania ),
ale oczywiscie zgodze sie z Toba, ze to nie ma znaczenia rodzaj centrali
( pulse vs. tone ), ale generalnie jej jakosc, stan i wiek.

 Mam ten
: sam modem i nie bylo problemow z wybieraniem.
  Mozesz mi podeslac na priv zrzut ustawien Twojego modemu ( at&v ).

       Seweryn Walentynowicz
       seweryn_at_torun.pdi.net