Re: efekt 3d w kartach muzycznych

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 23:10:00 MET DST


On Tue, 26 May 1998 16:24:21 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>oN Mon, 25 May 1998 00:08:46 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
>Nagorny) wRoTe:
>
>
>>>jak sobie ją włączysz za pomoca dołączonego oprogramowania. nie
>>>polecam, bo efekty dźwiękowe w 3D z reguły brzmią badziewnie niczego
>>Bo trzeba miec _dobra_ karte dzwiekowa, a efekty sa REWELACYJNE.
>>Byle grawis czy sb z "3D-sound" nie dadza takiego efektu.
>>Oby tylko wiecej gier/programow korzystalo z dzwieku Aureal a3D to
>>bedzie dobrze...
>
>co masz na myśli pisząc: dobra karta? MaxiSOund?

A gzie ty widziales MaxiSound'a obslugujacego a3d? A3d jest naraze
dostepne tylko na 3 typach kart:

- Diamond Monster Sound ( i jeszcze jedna na tej samej kosci Aureala)
- wszystkich kartach opartych na procesorze Vortex Aureala
- SB64PCI

Sprzetowo realizowany jest tylko w pierwszym wypadku (dlatego
wymagania DMS dla a3d to p90). W pozostalych wypadkach a3d realizowane
jest programowo na MMX (min. p200 MMX) ale roznica w dzialaniu jest
naprawde niewielka - ok 10 % przy p200 i 5% przy p2 333 dla 24
kanalow. A Bartek mial na mysli oczywiscie SB64PCI. Nieprawdaz Bartku?
:)))))))))))))))))

> Tałajczyk Piotr

Pozdrowienia

Vindex



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:18:25 MET DST