Re: PC Opus - Super program !!!!!!!!

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 23:10:03 MET DST

On Tue, 26 May 1998 16:24:15 GMT, piotr_ta_at_friko2.onet.pl (Tałajczyk
Piotr) wrote:

>oN Sun, 24 May 1998 21:26:01 GMT, "Paweł Paluszyński"
><palchom_at_kki.net.pl> wRoTe:
>
>[...]
>
>rzeczywiście. konfiguracja Opusa to była po prostu bajka. WC3.5 nie
>pozwala nawet w 1/10 na tego typu zabiegi.

IMHO najwiekszym plusem Opus'a byla obsluga roznych typow plikow i
rewelacyjny port Rexx'a - a tego PC Opus nie ma i miec nie bedzie. Ma
natomiast ozdobniki (te programowalne klawisze) ktore byly przydatne
na Amidze ale w wypadku PC nie maja nawet 1/10 tej funkcjonalnosci. WC
bije PC Opus'a na glowe iloscia obslugiwanych formatow archiwow (rar,
cab, executable zip i rar), zgodnoscia wygladu ze standardem W95 i
jeszcze wieloma innymi drobiazgami. Niestety odpowiednika Opus'a na PC
nie doczekamy sie najprawdopodobniej nigdy :<<<

>ja już dokładnie nie pamietam, ale zdaje mi sie, że była wersja 5.0
>Opusa?

Piszecie o innych programach - Ty o Opusie, On o PC Opusie

> Tałajczyk Piotr

Pozdrowienia

Vindex