Re: Kopiowanie 1.44

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 13:10:35 MET DST

On Tue, 26 May 1998 10:07:53 +0200, D4REK
<dlorenc_at_controlp.tarnow.pl.removeit> wrote:

>Cześć !!
>Czy ktoś spotkał jakiś program do kopiowania dyskietek (kolega twierdzi,
>że jego dyskietki nie skopiuje niczym - cwaniaczek - lecz faktycznie
>"zwykłe" progamy kopiujące niewydalają). Kiedyś wysłałem takiego posta
>na inną z grup i w odpowiedzi zostałem skarcony (niby związki z
>"kradziejami i złodziejami"). Mam też informacje, że istnieje taki
>programik (Teledisk), który radzi sobie z tymi rzeczami (lecz skąd go
>wziąść).
>Pomożecie ???

Kiedys kopiowalem (chyba wszystkie) dyskietki programem-kombajnem,
nazywal sie COStudio. Byl na dyskietce (nie na krazku!) do numeru
10/96 PC WK.

Kombajn dlatego, ze potrafi wszystko robic z dyskietkami (pod DOSem).
Interface w postaci wiezy radiowej, bajery graficzne jak na tamte
czasy i DOS. Formatuje rowniez na wszystkie dzikie pojemnosci.
327kB spakowany.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA