Kopiowanie 1.44

Autor: D4REK (dlorenc_at_controlp.tarnow.pl.removeit)
Data: Tue 26 May 1998 - 10:07:53 MET DST

Cześć !!
Czy ktoś spotkał jakiś program do kopiowania dyskietek (kolega twierdzi,
że jego dyskietki nie skopiuje niczym - cwaniaczek - lecz faktycznie
"zwykłe" progamy kopiujšce niewydalajš). Kiedyś wysłałem takiego posta
na innš z grup i w odpowiedzi zostałem skarcony (niby zwišzki z
"kradziejami i złodziejami"). Mam też informacje, że istnieje taki
programik (Teledisk), który radzi sobie z tymi rzeczami (lecz skšd go
wzišść).
Pomożecie ???

--
Pozdrawiam
D4REK --- mailto:dlorenc_at_controlp.tarnow.pl