Re: Kopiowanie 1.44

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 26 May 1998 - 12:38:19 MET DST

D4REK <dlorenc_at_controlp.tarnow.pl.removeit> wrote:

>że jego dyskietki nie skopiuje niczym - cwaniaczek - lecz faktycznie
>"zwykłe" progamy kopiujšce niewydalajš). Kiedyś wysłałem takiego posta

Moze kolega sie pobawil dyskietka i udalo mu sie stworzyc cos w
rodzaju unikatowego egzemplarza z uszkodzonym sektorami sprawdzanymi
programowo? Mozesz poprobowac diskdupe (sam poszukaj, to znajdziesz),
a poza tym jak kolega cwany :) to mu kaz wyprodukowac 10 nastepnych
takich dyskietek - najlepiej w twojej obecnosci :))

wp