Re: Predkosc polaczenia

Autor: Hitower (hitower_at_heros.juni.gliwice.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 00:00:15 MET DST

Roman napisał(a) w wiadomości: ...
>[...] Sciagam plik, ale ciagnie sie to strasznie dlugo. Lacze sie jeszcze
>raz znowu mam predkosc 33,6kbs ale tym razem ten sam plik sciaga sie
>blyskawicznie. [...]

Prawdopodobnie korzystasz z serwera proxy, ktory pelni funkcje cache'u.
Powtorny dostep do juz otwieranych zasobow powoduje sciaganie danych
nie z oryginalnego sajtu, lecz z lokalnego serwera proxy. W ten sposob
zmniejsza sie niepotrzebny ruch w sieci. Co do programu pokazujacego
transfer.. polecam Getright'a. Dodatkowo umozliwia on dociagniecie
zerwanych polaczen do konca, bez ich powtornego sciagania od poczatku.
Oczywiscie tylko wtedy, gdy serwer obsluguje resume.

=== Marcin Kulas, http://www.netaxis.com/~skulmaftp/hitower ===
=== hitower_at_juni.com.pl or hitower_at_priv.onet.pl ===