Czy reinstalować system?

Autor: Stefan Fedak (steve_at_polbox.com)
Data: Tue 26 May 1998 - 10:07:32 MET DST

Witam !
Po wymianie procesora z Pentium 120 MHZ na Pentium 200 MHZ z MMX system stał
się jakby mniej stabilny. (płyta Elitegroup P5HXB, 32 MB EdoRAM, Virge PCI z
4 MB). Ustawienia w Biosie wydają mi się optymalne. Mam w związku z tym
prośbę i pytanie: Czy reinstalacja systemu (Windows 95 i MISIE 4.01
instalowałem przy poprzedniej konfiguracji sprzetu) przyniesie jakieś
korzyści ? Bedę wdzięczny za wszelkie rady. Jeżeli trzeba więcej szczegółów,
to chętnie na priva.

--
Pozdrowienia:
Stefan Fedak