Re: Czy reinstalować system?

Autor: Michal Sztajer (msz_at_kki.net.pl)
Data: Fri 29 May 1998 - 10:13:34 MET DST

On Tue, 26 May 1998 08:07:32 GMT, "Stefan Fedak" <steve_at_polbox.com>
wrote:

>Witam !
>Po wymianie procesora z Pentium 120 MHZ na Pentium 200 MHZ z MMX system stał
>się jakby mniej stabilny. (płyta Elitegroup P5HXB, 32 MB EdoRAM, Virge PCI z
>4 MB). Ustawienia w Biosie wydają mi się optymalne. Mam w związku z tym
>prośbę i pytanie: Czy reinstalacja systemu (Windows 95 i MISIE 4.01
>instalowałem przy poprzedniej konfiguracji sprzetu) przyniesie jakieś
>korzyści ? Bedę wdzięczny za wszelkie rady. Jeżeli trzeba więcej szczegółów,
>to chętnie na priva.
Tak!!
Usun katalog windows i jazda. Jak bedziesz mial kiedys klopoty, to
znowu, i znowu, i znowu:)) Mialem znajomego ktory mial zapisany caly
hdd na cdeku. Jak mu cos padalo to robil: format c:, sys c:, xcopy cd
na hdd
Szybko, 10 min, sprawnie, higienicznie
Po co sie babrac w windowsie???( chyba ze ktos lubi) Przewaznie to i
tak nic nie daje.
Jak zaczyna sie sypac i "byc niestabilnym" to juz w 90 % nie ma
ratunku.

                        Michal Sztajer
Michal Sztajer - dr dre
msz_at_kki.net.pl