Re: Czy reinstalować system?

Autor: Marek Wasilewski (marekwas_at_perun.cdit-aids.med.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 10:36:52 MET DST

In article <8Lua1.577$%y4.372913_at_news.tpnet.pl>, "Stefan Fedak" <steve_at_polbox.com> wrote:
>Witam !
>Po wymianie procesora z Pentium 120 MHZ na Pentium 200 MHZ z MMX system stał
>się jakby mniej stabilny. (płyta Elitegroup P5HXB, 32 MB EdoRAM, Virge PCI z
>4 MB). Ustawienia w Biosie wydaj± mi się optymalne. Mam w zwi±zku z tym
>pro¶bę i pytanie: Czy reinstalacja systemu (Windows 95 i MISIE 4.01
>instalowałem przy poprzedniej konfiguracji sprzetu) przyniesie jakie¶
>korzy¶ci ?
Żeby dał efekt należałoby sformatować dysk (albo usunąć Rejestr). Przy
ponownej instalacji padniętego systemu odtwarzane są brakujące pliki natomiest
wpisy do rejestru są tylko modyfikowane. Jeśli były jakieś ustawienia
powodujące kłopoty to zazwyczaj pozostaną. Microsoft wprowadził rejestr, nad
którym wyjątkowo trudno zapanować (każdy program może wpisać różne potrzebne i
zbędne rzeczy, cześto pozostające i sprawiające kłopoty).
> Bedę wdzięczny za wszelkie rady. Jeżeli trzeba więcej szczegółów,
>to chętnie na priva.

Marek Wasilewski
Wojewódzki Szpital Zakaźny
Centrum Diagnostyki i Terapii AIDS