Re: Czy reinstalować system?

Autor: Tygrysek (tygrys99_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 14:04:35 MET DST

Też miałem okazję przesiadać się z takich samych konfiguracji. Jedynym
rozwiązaniem było przeformatowanie dysku twardego. Najlepiej jak jeszcze
przesiądziesz się na wersję windowsa OSR 2,1.
Daje to przyrost stabilności i poprawa wielkości wolnych zasobów.

          Tygrysek
tygrys99_at_friko4.onet.pl
  Tylko WINDA !!!!!!!!!!
Stefan Fedak <steve_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<8Lua1.577$%y4.372913_at_news.tpnet.pl>...
> Witam !
> Po wymianie procesora z Pentium 120 MHZ na Pentium 200 MHZ z MMX system
stał
> się jakby mniej stabilny. (płyta Elitegroup P5HXB, 32 MB EdoRAM, Virge
PCI z