problem z modemem

Autor: Piotr Frejowski (piotrf_at_kki.net.pl)
Data: Sun 24 May 1998 - 14:31:22 MET DST

Witam

Mam dwa problemy:

1. wczoraj kupiłem sobie modem US.Robotics Sportster Flash, zachowuje się
bardzo dziwnie, potrafi po 2-3 minutach połączenia kompletnie się zatrzymać
i wtedy po około 5 albo się rozłączy, albo zacznie normalnie działać
(najczęściej się rozłącza). Pamiętam że ktoś kiedyś miał podobny problem.
Może jakoś go rozwiązał, jeżeli nie to mam jeszcze 3 dni na oddanie modemu.

2. od pewnego czasu mam dwa rodzaje połączeń z telepsem, jeden rodzaj to
normalne połączenie kiedy wszystko jest jak należy, natomiast drugi,
występujący częściej, polega na tym że kiedy się łączę, modemy się dogadują
ale potem jest cisza wysyłają ok. 4 kb danych i koniec, jedynym wyjściem
jest rozłączenie się. Łączę się z Lublina przez cyfrową centralę, nie miała
na to wpływu także zmiana modemu mój stary ZOOM 14,4 tak samo reagował.
Jeszcze jedną różnicą jest to że sygnał modemu Telepsa przy tym drugim
rodzaju połączenia jest znacznie głośniejszy (to znak że spokojnie można się
rozłączyć). Może telepies wymieniał modemy? Może ktoś wie co na to poradzić?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Pozdrawiam
Piotr Frejowski
PiotrF_at_kki.net.pl