Re: problem z modemem

Autor: Oskar Wielgosz (oskar_at_polbox.com)
Data: Fri 29 May 1998 - 00:50:16 MET DST

Piotr Frejowski <piotrf_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<6k93us$3q5$1_at_helios.man.lublin.pl>...
> Witam
[ciach]
> [...]
dogadują
> ale potem jest cisza wysyłają ok. 4 kb danych i koniec, jedynym wyjściem
> jest rozłączenie się. Łączę się z Lublina przez cyfrową centralę, nie
miała
> na to wpływu także zmiana modemu mój stary ZOOM 14,4 tak samo reagował.
> Jeszcze jedną różnicą jest to że sygnał modemu Telepsa przy tym drugim
> rodzaju połączenia jest znacznie głośniejszy (to znak że spokojnie można
się
> rozłączyć). Może telepies wymieniał modemy? Może ktoś wie co na to

Nie jestem pewien, ale ten głośniejszy dźwięk to chyba modem k56flex.
Miałem też podobny problem pół roku temu w Szczecinie ( modem UMC 14,4 ).
Rada z TPSA : Dodać kilka przecinków po numerze 0202122.
W moim przypadku 4 przecinki po 2 sekundy każdy działają bez zarzutu,
z każdym modemem TPSA