Re: problem z modemem

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 25 May 1998 - 17:39:05 MET DST

> Witam

> Mam dwa problemy:

> 1. wczoraj kupiłem sobie modem US.Robotics Sportster Flash, zachowuje się
> bardzo dziwnie, potrafi po 2-3 minutach połączenia kompletnie się
> zatrzymać
> i wtedy po około 5 albo się rozłączy, albo zacznie normalnie działać
> (najczęściej się rozłącza). Pamiętam że ktoś kiedyś miał podobny problem.
> Może jakoś go rozwiązał, jeżeli nie to mam jeszcze 3 dni na oddanie
> modemu.

A czy przypadkiem po 3 minutach twoja centrala nie wysyla sygnalu
taksujacego ? Jest on na tyle silny , ze przerywa polaczenie i modemy na
nowa sie dogaduja (renegocjacja) albo rozwala calkowicie polaczenie

> 2. od pewnego czasu mam dwa rodzaje połączeń z telepsem, jeden rodzaj to
>Może telepies wymieniał modemy? Może ktoś wie co na to
> poradzić?

Miasto ?

Sproboj zlozyc reklamacje w TP SA.
Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?