Re: Samsung CD-ROM 2431

Autor: TomP (tpsky_at_polbox.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 14:48:03 MET DST

Zbigniew Klos napisał(a) w wiadomości:

>Nie wiem ktore piszczenie masz na mysli ale faktycznie piszczy (a raczej
nazwal
>bym to cwierkaniem albo popiskiwaniem).
>Poza tym to szmelc (UWAGA ! Creative CD2423E to to samo co ww. Samsung).
Dlugo
>sie rozpedza przed rozpoczeciem odczytu. Nie meczylem sie z nim dlugo. Sam
padl
>i wymienili mi na Mitsumi 24x. Slyszalem o kilku przypadakach padniec tego
>modelu z identycznymi objawami jak moj (nie widzi plyt po wlozeniu albo
widzi
>ale robi sobie kilkuminutowe (!) przerwy w trakcie kopiowania albo czyta b.
>wolno itp.).
>Tego InfoPro nie znam ale maksymalny realny zaobserwowany transfer to
2000KB/s.
>Plyty Audio zrzucal mi (prawidlowo) z pr. ok. 8x.

    To piszczenie to ciagly wysoki dzwiek cos jakby silnik piszczal
obracajac sie az uszy puchna no i bardzo wnerwia.
Nie wiem czy mam go reklamowac czy nie, fakt rozpedza sie dosc dlugo ale
problemow z odczytem nie zaobserwowalem. Transfer w InfoPro 2700KB/s przy
pliku 20 MB (nie wiem w ktorej czesci plyty jest on umieszczony). Co do
Mitsumi 24x to slyszalem ze tez nie jest to szczyt niezawodnosci.
Czy ktos ma tego Samsunga i chodzi mu cicho ???
E-mail: tpsky_at_polbox.com