Re: Samsung CD-ROM 2431

Autor: Marek Adamski (maaad_at_polbox.com)
Data: Mon 25 May 1998 - 08:55:49 MET DST

Trafiłeś na felerną sztukę. Generalnie Samsungi 24 nie są złe, ale na 20
egzemplarzy trafia się jeden piszczący, wibrujący lub taki co się długo
rozkręca.
To trzy typowe wady CD-ROM-ów. Wszystkie wskazują na uszkodzenie
(trudności w pozycjonowaniu, problemy z silnikiem lub laserem).
Spróbuj reklamować na zasadzie "no tak, działa, ale inna sztuka tego nie
ma",
ale jeżeli kupiłeś u jakiegoś badziewiarza to stracisz trochę nerwów i
czasu.
Obym był złym prorokiem. Powodzenia.

A co do Mitsumi to masz rację. O klasę poniżej Samsunga.

--
Pozdrawiam
Marek Adamski

>dosc!