Re: Samsung CD-ROM 2431

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 15:28:40 MET DST

TomP wrote:

> Pytanie do posiadaczy powyzszego modelu.
> Czy wam tez tak fatalnia piszczy podczas pracy? Ja mam tego serdecznie dosc!
> Jaki macie transfer w InfoPro ( CD oczywiscie) ?

Nie wiem ktore piszczenie masz na mysli ale faktycznie piszczy (a raczej nazwal
bym to cwierkaniem albo popiskiwaniem).
Poza tym to szmelc (UWAGA ! Creative CD2423E to to samo co ww. Samsung). Dlugo
sie rozpedza przed rozpoczeciem odczytu. Nie meczylem sie z nim dlugo. Sam padl
i wymienili mi na Mitsumi 24x. Slyszalem o kilku przypadakach padniec tego
modelu z identycznymi objawami jak moj (nie widzi plyt po wlozeniu albo widzi
ale robi sobie kilkuminutowe (!) przerwy w trakcie kopiowania albo czyta b.
wolno itp.).
Tego InfoPro nie znam ale maksymalny realny zaobserwowany transfer to 2000KB/s.
Plyty Audio zrzucal mi (prawidlowo) z pr. ok. 8x.

> Tom
> E-mail: tpsky_at_polbox.com

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |