Re: Samsung CD-ROM 2431

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Fri 22 May 1998 - 15:00:55 MET DST

TomP wrote:

> dosc!

> nazwal
> Dlugo
> padl
> widzi
> 2000KB/s.
>
> To piszczenie to ciagly wysoki dzwiek cos jakby silnik piszczal
> obracajac sie az uszy puchna no i bardzo wnerwia.

No, az tak nie piszczy.

> Nie wiem czy mam go reklamowac czy nie, fakt rozpedza sie dosc dlugo ale
> problemow z odczytem nie zaobserwowalem. Transfer w InfoPro 2700KB/s przy
> pliku 20 MB (nie wiem w ktorej czesci plyty jest on umieszczony).

Skad mozna wziac to InfoPro ?

> Co do
> Mitsumi 24x to slyszalem ze tez nie jest to szczyt niezawodnosci.

Mozliwe, ale z tym Samsungiem mialem problemy od poczatku, a z Mitsumi jak dotad
zadnych. I rozpedza sie blyskawicznie. Tyle, ze stosunkowo 'powoli' ripuje plyty
Audio (z WinDac do 4x mi sie udalo).

> Czy ktos ma tego Samsunga i chodzi mu cicho ???
> E-mail: tpsky_at_polbox.com

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |