Re: jeszcze microsoft

Autor: Tomasz Mann (warsztat_at_tl.krakow.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 09:03:29 MET DST

>To nie sa bzdury.
>Owszem mozna oferowac lepsze produkty. Ale jak ktos kontroluje rynkiem
>oprogramowania
>tak jak Microsoft to jest to TYPOWE DZIALANIE MONOPOLISTYCZNE i o to
>chodzi.
>System operacyjny nie powinien zawierac tak rozbudowanych programow.

A niby dlaczego?
Jezeli ktos chce wypuscic produkt konkurencyjny cenowo to moze to zrobic.
Jezeli MS chce zmonopolizowac rynek oprogramowania to moze wkrotce
wypusci Office jako freeware. (chyba mu to wolno, nie?). A uzytkownicy
powinni
byc tyko z tego zadowoleni. Ochrona interesow innego kapitalisty mnie nie
obchodzi.

T.Mann