Re: jeszcze microsoft

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 11:34:00 MET DST

Tomasz Mann napisał(a) w wiadomości:
<9fj0k6.62f.ln_at_karolina.tl.krakow.pl>...

>A niby dlaczego?
>Jezeli ktos chce wypuscic produkt konkurencyjny cenowo to moze to zrobic.
>Jezeli MS chce zmonopolizowac rynek oprogramowania to moze wkrotce
>wypusci Office jako freeware. (chyba mu to wolno, nie?). A uzytkownicy
>powinni
>byc tyko z tego zadowoleni. Ochrona interesow innego kapitalisty mnie nie
>obchodzi.
>
>T.Mann

Oczywiscie ze moze. Ale czy wiesz co sie stanie gdy w ktorym roku MS opanuje
juz caly rynek oprogramowania na Peceta? Powiem krotko - to bylby horror.
Chyba wiesz jakie sa skutki monopolizmu: niemoznosc wyboru, wysokie ceny,
nizszy poziom uslug itd. itd...
Dopoki trwa wojna na rynku przegladarek to MS wyszukuje rozne metody walki.
Darmowe wersje, instalowanie IE w systemie operacyjnym. Wszystko fajnie (dla
nas uzytkowanikow), lecz gdy zostanie tylko Microsoft , nie bedzie Netszkapy
i zadnej innej dobrej przegladaki to co wtedy?. Wtedy za kolejne wersje IE
bedzie trzeba placic !!! Niestety bo po co MS mialby dawac IExplorera za
darmo?! Skoro jest monopolista to on dyktuje warunki, (czyt. ustala wysokie
ceny).
Czy jak piszesz "...uzytkownicy powinni byc tyko z tego zadowoleni" ???
Czy wtedy ochrona interesow Cie nie bedzie obchodzic? Ciebie moze i nie, ale
wiele firm i uzytkownikow to bedzie obchodzic.
Pozdrowienia

Pawel Paluszynski
palchom_at_kki.net.pl