Re: ile prądu używa pecet

Autor: Harry (misiektt_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 21 May 1998 - 09:20:16 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...

>I prawidłowo. Płacisz za zużytą energię, a nie za moc ;-)
No to powiem Ci, ze moj zegarek (ten na rece) tez zuzyje 20 Wh, tylko nie
mam
zielonego pojecia jak dlugo mu to zajmie (x lat). Natomiast np. spawarce
powinno to
zajac okolo minuty (moze mniej) ;-)
Czas jest ci niezbedny, a jak chodzi o koszty to lepiej podac_moc_i kazdy
bedzie
mogl sobie ja przemnozyc przez czas jej pobierania.
BTW to, ze w temacie bylo pytanie o prad a nie o moc, nie powinno stanowic
problemu, chyba, ze ktos uzywa innego napiecia niz 220 :-)
Pozdrawiam

--
         Harry (Misiek)