Re: Monster Sound

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 09:13:37 MET DST

Vindex wrote:

> Dziala - tyle ze nie dziala wtedy midi. Poza tym stanowczo nie jest to
> jedyna karta dzwiekowa na PCI i ocenianie ich tylko na podstawie
> MonsterSound'a jest duuuuzym nieporozumieniem. Karty na Ensoniq 1370 i
> Vortex Aureal'a pracuja w _czystym_ dosie i rowniez daja a3d (i d3d
> sound)

Przeciez wyraznie zwracalem uwage ze brak pracy w DOS jest wada TYLKO TEJ KARTY
a nie ogolna wada kart dzwiekowych PCI....

> Wszystko nie - ale Ty twierdzisz ze prawie nic. Z nowych gier prawie
> kazda (typu 3d) obsluguje albo a3d albo d3d sound. A zeby twierdzic
> czy jest to warte zakupu trzeba je najpierw uslyszec - czego domyslam
> sie nie zrobiles

Przeciez pisalem, ze nie mam. I slyszec tez nie slyszalem. Po raz kolejny
powtarzam, ze wcale nie twierdze, ze dzwiek nie jest super na tej karcie....

> Z AWE to akurat dosc ciezko jest zrobic downgrade - zwlaszcza jesli
> chodzi o jakosc (czyt. czystosc) dzwieku.

Jestem ciekaw co sadziles o AWE32 jak sie pojawial w sprzedazy. Znam pare takich
osob ktore wydawaly majatek zeby ja miec. A teraz mieszaja ja z blotem (tak jak
ty).

> Ty poprostu nie masz pojecia
> o kartach dzwiekowych na PCI a koniecznie chcesz zabierac na ten temat
> glos

Wcale nie chce koniecznie zabierac glosu. Padlo pytanie o DMS3D, nikt nie
odpowiedzial, a ja czytalem o niej i napisalem co wiedzialem. Jak jestescie tacy
madrzy, to trzeba bylo pisac jak ktos zaczynal temat a nie siedziec w ukryciu a
potem krytykowac (to tez juz wczesniej pisalem).
Istotnie, nie mialem jak dotad zadnej dzwiekowki na PCI (ale mialem kilka na
ISA) ale to nie znaczy, ze nie mam o nich pojecia... Nie swiadczy o tym takze
moja niepelna wiedza nt. DMS3D...

> To dotyczy tylko Monster Sounda ktory jest dosc stara karta.

Jak mnie moja pamiec nie myli to wlasnie o tej karcie toczy sie ta dyskusja...
Nie bylo zadnej zmiany topica.
Przejrzyj dyskusje wstecz i poczytaj dokladnie, please...

> Sledzac
> tok Twojego rozumowania dochodze do wniosku ze P2 jest downgrade'm w
> stosunku do zwyklego Pentium bo tez czesc programow na nim nie dziala

A co na przyklad nie dziala ? Bo nic o tym jak dotad nie slyszalem a moze
powinienem bo jak dotad sadzilem, ze to bylby upgrade...

Pozdrowienia

> Vindex

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |