Re: Monster Sound

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 21 May 1998 - 09:22:07 MET DST

Bartek Nagorny wrote:

> Mi starczy, ze beda 2 na krzyz, zeby kupic karte z d3dsound i a3d. I
> wcale nie mowie, ze bedzie to MSound, bo nie bedzie.
> Taki dzwiek bedzie sie stawal standardem i to mi wystarcza.
> A stare gry ? "Stare ale jare" odnosi sie do malej ilosci gier, wiec
> to tez nie bedzie problem

Wlasnie, ze to wlasnie jest problem. Bo sa takie gry... a nie to ze jest ich
malo.

> BTW Kiedy kupowalem Monstera 3Dfx tez bylo z 10 akcelerowanych
> gierek na krzyz. teraz jest ponad 250.

Jak Aureal Sound sie przyjmie to tez i tu tak bedzie. Problem w tym, ze
standardy w kartach dzwiekowych rozwijaja sie i przyjmuja znacznie wolniej niz w
kartach 3D... (patrz moje porzednie posty). Tak naprawde jedynym powszechnym
standardem w tej dziedzinie jest SB + GM. No i moze GUS.

> Ja nie pisalem, ze kupuje MS, tylko _cos_ na PCI. Problemu z dosowymi
> grami akurat w moim przypadku praktycznie nie bedzie.
> Powiedz mi jeszcze, ze SB 64PCI na ensoniq'u to tez wyrzucenie
> pieniedzy przez Cretynive Labs... albo, ze ess maestro, s3 vibes,
> trident 4d itp.to tez produkty stworzone przez tworcow, by dawac tylko
> straty... i klientom poczucie downgrade'u.

A czy ja cos takiego mowilem w kategorii ogolnej ???? Mowilem tylko o DMS3D !

> A co do MSounda - ilez starych gier _nie_ mozna odpalic w oknie
> /wlasciwie full-screenie/ w w95/98 ?

I owszem, wcale nie tak malo jak Ci sie zdaje.

> --
> Bartek
> bnagorny_at_kk.kalisz.pl

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |