Re: jeszcze microsoft

Autor: Baba Naga (babuszka_at_polbox.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 12:50:24 MET DST

Tue, 19 May 1998 22:23:05 GMT, "Paweł Paluszyński"
<palchom_at_kki.net.pl> napisał(a):

>windowsami
>

>A czy dostrzegasz roznice miedzy programami:
>Wordpad a Word, czy Word Perfect
>Paint a Photoshop czy Picture Publisher
>Frontpad a Frontpage
>(Tu miejsce na skromna przegladarke) a Internet Explorer 4.0.
>Takie programiki sa w Windowsie i nikomu to nie przeszkadza, poniewaz
>mozliwosci maja
>tak male, ze kazdy zmuszony jest do zainstalowania lepszego edytora tekstow,
>czy ptogramu graficznego
>gdyz na tych nic by nie zrobil.
>Microsoft powinien zalaczac do system przegladarke internetowa jednak o
> [...]

Bzdury kompletne. Nikt nie może zabronić oferowania lepszego produktu.
Tylko pazerność powoduje, że Worda dotąd nie ma wbudowanego w system.
Wybór jest i polega na tym, że można używać innego produktu w tym
wypadku systemu operacyjnego. Nikt nikogo do niczego nie zmusza.
Kupcie sobie Microsoft to będziecie mieli prawo do podejmowania
decyzji odnośnie tego systemu. Póki jesteście klientami możecie kupić
albo nie kupić. To wszystko.