Re: jeszcze microsoft

Autor: Paweł Paluszyński (palchom_at_kki.net.pl)
Data: Wed 20 May 1998 - 00:23:05 MET DST

Krzysztof Chodaczyński napisał(a) w wiadomości: ...
>Z reguly ograniczam sie do czytania tego co inni maja do powiedzenia, ale w
>tej dyskusji chcialbym dorzucic wlasne 3 grosze. Z gory chce zaznaczyc ze
>nie stoje po zadnej stronie "barykady", jednak z tego co napisze bedzie
>wynikac ze popieram MS.
>A więc do rzeczy. DOJ przyczepil sie do przegladarki, a ja sie zapytam co w
>takim ukladzie z innymi akcesoriami, narzedziami itp dostepnymi z
windowsami
>oraz innymi os. Sa one rowniez produktami, ktore oferuja inne firmy a co
>najwazniejsze nie sa w wiekszosci w ogole konieczne do dzialania os. (eg
> [...]

A czy dostrzegasz roznice miedzy programami:
Wordpad a Word, czy Word Perfect
Paint a Photoshop czy Picture Publisher
Frontpad a Frontpage
(Tu miejsce na skromna przegladarke) a Internet Explorer 4.0.
Takie programiki sa w Windowsie i nikomu to nie przeszkadza, poniewaz
mozliwosci maja
tak male, ze kazdy zmuszony jest do zainstalowania lepszego edytora tekstow,
czy ptogramu graficznego
gdyz na tych nic by nie zrobil.
Microsoft powinien zalaczac do system przegladarke internetowa jednak o
malych mozliwosciach
takich jak wymienione powyzej programiki. Nikt nie ma pretensji o to, ze MS
dolacza do Windowsa Wordpada.
A jednak gdyby w Windowsie byl od razu Word, Excel, itp. to wywolalo by to
wielkie poruszenie wsrod producentow oprogramowania i nie tylko wsrod nich.
Jeszcze raz powtorze Microsoft powinien zalaczac IE 4.0 w wersji "Lite" tzn
najlepiej zeby funkcjonalnoscia
przypominal IE 2.0. Jezeli komus taka by wystarczyla to OK, lecz gdy ktos
potrzebuje czegos wiecej,
to powinien miec wybor pomiedzy IE a Netscapem.

Pawlak
palchom_at_kki.net.pl