Re: Monster Sound

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Wed 20 May 1998 - 09:17:06 MET DST

Przemyslaw Mikosz wrote:

> glupoty gadasz, na moim DMS3D mam dzwiek w oknie DOS'a pod G95.
> Jak sie nie znasz to nie pisz.

Tak czytalem i tak napisalem. Jak masz DMS to trzeba bylo odpowiadac jak ktos
sie pytal o to a nie czekac az sie ktos inny odezwie a potem krytykowac !

> SB jest emulowany programowo (zero problemow)

Co masz na mysli przez programowa emulacje ?

> ?????????
> fakt DMS3D nie dziala w _czystym_ DOS'ie, ale nie jest
> powiedziane, ze inne PCI nie beda dzialac.

A czy ja tak mowie ? Mowie, ze dzwiekowki bez tego zlacza nie moga byc w pelni
zgodne z SB a to nie znaczy, ze nie beda dzialac... Moga byc tylko "pewne"
problemy.

> No i co z tego ?
> Ja swojego SB wyrzucilem i nigdy juz nie wroce do SB.

Twoja decyzja i twoja strata.

> Kupuje wlasnie Monstera MX200 (najnowsza wersja DMS3D)

As above.

> kilkanascie i jest coraz wiecej - poza tym efekt jest super !

Kilka czy kilkanascie...
Wcale nie twierdze, ze efekt nie jest super.

> Po raz drugi: zastanow sie co piszesz

A niby nad czym sie mam zastanawiac ??? Sam mowisz, ze nie chodzi w czystym
DOS'ie a nie kazda gra pod DOS pojdzie w okienku DOS'owym pod Win95... To dla
mnie przekresla ta karte (jesli nie bedzie jej towarzyszyc zwykly SB).
Mialem wiele doswiadczen z rzeczami "nie w pelni zgodnymi" i dopoki taka rzecz
sie nie stanie faktycznym standardem (a do tego dla DMS jeszcze daleko) nigdy
wiecej takiej rzeczy nie kupie... Zreszta wcale nie mam zamiaru. To nie ja
zaczalem ten temat (tylko Piotrek Wozniak).

> Przemyslaw Mikosz

| ZBIGNIEW KLOS | Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group | Grudziadzka 9/13 |
| e-mail: zklos_at_lucent.com | 85-130 Bydgoszcz |
| phone: +48 52 349 1423 | POLAND |