BJC-4200

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 21:32:10 MET DST

Akurat nie mam żadnej drukarki, a na pl.ogloszenia.sprzedam takie coś
się pojawiło...

Tylko co to właściwie jest - może się na tym znasz?
Rozdzielczość, jakość wydruków, ekonomia, czy jest w tym naraz i
głowica cz-b, i kolor (w tanich modelach różnie to bywa)?

Zaraz poczytam sobie na stronie producenta, ale obawiam się, że to
może nie wystarczać. Zawsze najlepiej usłyszeć opinię po praktyce :)

Please, poradźcie mi coś. W zasadzie kolor nie jest konieczny, byleby
był druk w miarę dobrej jakości i nie jakoś straszliwie drogo. Ot,
parę - paręnaście stron miesięcznie: "drukarka domowa"... co
powinienem kupić? używany atrament lub laser? czy może koniecznie nową
(ale wtedy jakiś najtańszy model)...?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/