Re: BJC-4200

Autor: Arecki (arecki_at_fornet.com.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 11:21:49 MET DST

Jacek Fiok <jfiok_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule
<3578561d.12834985_at_news.tpnet.pl>...
> Akurat nie mam żadnej drukarki, a na pl.ogloszenia.sprzedam takie coś
> się pojawiło...
>
> Tylko co to właściwie jest - może się na tym znasz?
> Rozdzielczość, jakość wydruków, ekonomia, czy jest w tym naraz i
> głowica cz-b, i kolor (w tanich modelach różnie to bywa)?
>
> Zaraz poczytam sobie na stronie producenta, ale obawiam się, że to
> może nie wystarczać. Zawsze najlepiej usłyszeć opinię po praktyce :)
>
> Please, poradźcie mi coś. W zasadzie kolor nie jest konieczny, byleby
> był druk w miarę dobrej jakości i nie jakoś straszliwie drogo. Ot,
> [...]

Jest to drukarka Canona. Ma oczywiscie miejsce na dwa pojemniki cz. i
kolor.
ale szczerze mowiac to jakosc wydruku jest zbyt niska.
W pelni zgadzam sie z Jerzym Slominskim że powinienes kupis HP.

arecki_at_fornet.com.pl