Re: BJC-4200

Autor: Jerzy Slominski (jason_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Tue 19 May 1998 - 10:14:35 MET DST

Jacek Fiok wrote:

> Akurat nie mam żadnej drukarki, a na pl.ogloszenia.sprzedam takie coś
> się pojawiło...
>
> Tylko co to właściwie jest - może się na tym znasz?
> Rozdzielczość, jakość wydruków, ekonomia, czy jest w tym naraz i
> głowica cz-b, i kolor (w tanich modelach różnie to bywa)?
>
> Zaraz poczytam sobie na stronie producenta, ale obawiam się, że to
> może nie wystarczać. Zawsze najlepiej usłyszeć opinię po praktyce :)
>
> Please, poradźcie mi coś. W zasadzie kolor nie jest konieczny, byleby
> był druk w miarę dobrej jakości i nie jakoś straszliwie drogo. Ot,
> [...]

Moze lepiej kupic starego DJ5xx? Ja taki widzialem w komisie w Toruniu
za 320zl (ok. 100 dni temu). Canony sa drogie w eksploatacji, co do
jakosci wydruku, to za malo mam doswiadczenia, by sie kategorycznie
wypowiadac, ale to co widzialem nie rzucalo na kolana. JA wybralbym
przechodzonego DJ, na pewno znajdziesz cos takiego na gieldzie badz w
komisie.
Co do lasera, to jak malo drukujesz, to chyba nie warto, jesli duzo, to
albo przechodzony LJ4L, albo jakas nowa tania (Mita, OkiPage), a przy
bardzo intensywnym drukowaniu Kyocera FS600