Re: Procesor a Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja"

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Mon 18 May 1998 - 21:32:11 MET DST

Dnia Mon, 18 May 1998 09:02:50 +0200(MET), Pawel Dienwebel
<pelos_at_aurora.put.poznan.pl> napisał:

>Nie wiem czy sie nie powtarzam - nie sledzilem dyskusji na temat oPTIMUSA,
>, ale tam na reklamie strzaleczki pokazuja poszczegolne komponenty
>komputera, a to np. HDD, FDD etc.
>Intrygujaca mnie strzalka pokazuje na procesor.
>Chlopaki od reklamy, pokazali na najwiekszy scalak na plycie, szkoda
>tylko, ze nie na procka tylko na jakis CHIPSET ...
>Cool !

To samo wlasnie chcialem napisac... oj, koledzy sie nie wykazali. A
nie uwazacie, ze kawalek z 16MB RAM jako strasznie duza iloscia (no bo
w "zwyklym komputerze" to sie 8 co najwyzej montuje) - tez jest
niezly?

W kazdym razie kolejna zalosna reklama firmy na O...
A, i byłbym zapomnial, pamiec Cashe...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/