Re: COM3 i COM4

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 16 May 1998 - 16:27:59 MET DST

On 1998-05-15 roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org said:
>natomiast co innego - nigdy nie powstał fossil, który bez
>najmniejszego problemu mógłby obsłużyć dwa porty na tym samym
>przerwaniu. Nawet swego czasu myślałem o napisaniu samemu takowego

Cos takiego jest w systemie Multiuser DOS
dla kart multiportowych (jedno przerwanie
obsluguje np.:osiem portow) i w driver'ach
DOS'owych do niektorych kart multiportowych
(mam od LCS 4 portowej). To ostatnie daje
porty od COM3 do COM6 i korzysta z jednego
z przerwan ISA.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive