Re: COM3 i COM4

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 16 May 1998 - 01:35:33 MET DST

"roman_at_silesia.pik-net.pl" writes:

> Zaskakuje mnie natomiast co innego - nigdy nie powstał fossil, który bez
> najmniejszego problemu mógłby obsłużyć dwa porty na tym samym przerwaniu.
> Nawet
> swego czasu myślałem o napisaniu samemu takowego (za czasów RoMan BBS na
> dwóch
> liniach), ale nie zdążyłem.

Architektura sprzetu troche nie taka - na szynie ISA nie mozna
wspoldzielic przerwan. Tzn. w ogole czesto to dziala, ale czesto nie
chce. No i moze gubic przerwania. Oczywiscie nie dotyczy to przypadku,
gdy jedna karta ma jedno IRQ i kilka portow (i jest poprawnie zrobiona).

Dopiero EISA i PCI to umozliwiaja legalnie.

--
Krzysztof Halasa