Re: ! ULA PROSI O POMOC !

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 16 May 1998 - 16:27:57 MET DST

On 1998-05-15 piotr_ta_at_friko2.onet.pl(TałajczykPiotr) said:
>nie dobijajnie mnie please. takie rzeczy to można dzisiaj zobaczyć
>jedynie na złomie albo na uczelniach technicznych, które mają
>problemy z budżetem ("nasza" chyba nie ma i chwała Bogu za to).
>jedyne "urządzenie" jakie widziałem na taśmę to atarynka, commodor,
>spektruś i obrabiarka sterowana numerycznie (i to ta ze starszych
>generacji). ;-)

Widzisz wlaczylem sie w ten watek nie bez
celu. Chodzi mianowicie o to, ze ktos kto
obcowal z takim sprzetem ma znacznie wiekszy
szacunek do "bajtow i megahercow" niz ktos
kto zaczyna od "windy" i nie zna "schodow" :-)))
Chcialem tylko przypomniec ile to i jakiego
oprogramowania mozna bylo napisac dla komputera
z pamiecia programu 440 krokow i pamiecia danych
20 kilka komorek i ile oprogramowania uzytkowego
powstalo na takie Commodore?
To co sie dzieje obecnie w "popularnym systemie"
Windows jest czystym marnotrawstwem "sil i srodkow"
zgromadzonych we wnetrzu takiego PC'ta stad moje
apele o stosowanie bardziej wydajnych systemow
(patrz MDOS czy UNIX'y na PC'ta) aby te moce
wykorzystac.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive