Re: Jak uniknac rozlaczania

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 01:24:32 MET DST

smolik_at_stanpol.com.pl (Gotfryd smolik-listy2) writes:

> IMHO: Jest *z założenia błędne* pozwalanie modemowi (szczególnie
> pracującemu "na automacie" typu serwer terminali czy inny router)
> na przyjmowanie komend...

Z jakiego powodu? A jak ma odebrac polaczenie, przez auto answer?

Bledne jest pozwalanie uzytkownikowi na wydawanie polecen modemowi.

> Ja wiem, że proste systemy (typu un*xy) nie dają wsparcia dla IO

Hmm... Co przez to rozumiesz? Ze niby UNIXy nie potrafia sterowac
liniami RTS czy DTR? Bzdura.

> ale printf.../scanf... do modemu to nie jest metoda....
> BTW: programiści są w kategorii "userów" -:((, -:< !

Hmm... Nie rozumiem.

> W każdym lepszym modemie jest *zworka* do zablokowania komend,
> jakby ktoś w TPSA nie zauważył !!

Eee tam, raczej w niewielu. Ale jest odpowiednia komenda.

--
Krzysztof Halasa