Re: Drukarka Epson Stylus Color 300

Autor: Scibi (scibi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 04:09:06 MET DST

Emikan napisał w wiadomości: ...
>Jak można napełniać samemu cartridge

W instrukcji pisze wyraźnie, żeby używać oryginalnego tuszu. O ile w HP i
innych wymieniasz głowicę razem pojemnikiem z tuszem, to w Epsonie głowica
siedzi na stałe. Jeżeli użyjesz złego tuszu i zapchasz dyszę i czeka Cię
wymiana głowicy za 250 DM.
Radziłbym ostrożnie.. tymbardziej, że utracisz gwarancję (dojdą do tego po
resztkach w głowicy).
Na darmowym kki dostałem kiefyś reklamę z firmy INK POL. Na ich stronie
mieli również pochlebne opinie użytkowników Epsona. Niestety nie mam już
tego adresu.
Ja używam tylko oryginalnego tuszu (104 zł brutto).

Pozdrawiam
scibi_at_kki.net.pl