Re: Jak uniknac rozlaczania

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 10:22:34 MET DST

On Mon, 11 May 1998 20:59:52 GMT, "Ryszard Pieprzycki"
<yasf_at_geocities.com> wrote:

>Witam!
>
>Widze, ze niektorzy sie tu niezle bawia. Szkoda, ze kosztem
>uzytkownikow modemow. TPSA i tak juz niezle zarabia, po co
>ja dodatkowo dofinansowywac?

Dziekuje, Ryszardzie, za pomoc. Co prawda polowiczna :-), bo w domu
pomoglo, w tej chwili sprawdzam w pracy, rozlacza nadal.

> wpisujac w 'Dodatkowe ustawienia'
>komende at&d2s2=44 co daje przecinek zamiast plusa, lub
>kod ASCII innego znaku ('&d2' jest opcjonalne). Powinno pomoc.

Moze to bylo tak, ze w domu pomoglo dlatego, ze modem na centrali juz
przestal rozlaczac, zas w pracy wpadam na inna centrale, gdzie jeszcze
rozlacza mnie na centrali a nie na moim modemie, w ktorym dodalem ten
kod zmieniajacy "+" na ",".

PS
Zadziwiaja mnie niektorzy "dorosli" bawiacy sie pospolu z dziatwa
szkolna w okradanie tych biedniejszych i napedzania pieniedzy TP SA.
Ale moze w tym szalenstwie jest metoda, bo jak jeden ze "znawcow" (TK)
napisal, on ma "gucio", niech placa lamagi z TP SA jak ich nie stac na
pare zlotych (dodatkowo) na platnych providerow. Ile pogardy dla
swoich kolegow krylo sie w tamtych slowach tylko dlatego, ze mniej
wiedza, sa biedniejsi.
Inny wielki przekomarza sie z drugim udowodniajac (czyli wysylac kod
rozlaczajacy) ze ten drugi jest glupszy, albowiem jego pomysl anty-
okazal sie nieskuteczny.

Taka dzialalnosc w dalszym etapie zmierza do naplywu klientow
swiadczacym uslugi dostepowe. Po co ma zarabiac TYLKO TelePies - niech
zarabiaja na tych najbiedniejszych jeszcze providerzy. Rzeczywiscie,
rozumowanie oblednego Janosika, w stylu polskiego piekla.

Jestem zdumiony dzialaniami wielu z tzw. autorytetow internetowych.

PPS
Pamietacie Panstwo, ile gromow ci sami wielcy ciskali na glowy
"lamerow", ktorzy sie dorwali do pierwszego polskiego providera
rozdajacego darmowe konta mailowe. Jak Kali... itd.
Nawet ukuto swego czasu zwrot w stylu, ze pisze glupio, bo to
polboksowiec na windzie. Co pisac teraz o nich????

Jak to mowia: zal d* sciska.
Pozdrawiam
Adek