Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: Mariusz Jaworski (genesis_at_bonair.waw.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 12:26:30 MET DST

Czesc, mam (tym razem) konkretne pytanie...

Tomasz Jarnot wrote:
> Nie wiem jak ty ale ja uwazam, ze BArtek jest tutaj jedna z kilku osob
> piszacych na prawde warte przeczytania teksty i w jego mailach nie ma
> czczego zachwytu nad VooDoo, sa tylko stwierdzane fakty.
 TAK.
> Sam mialem
> VooDoo, mam Rive i stwierdzam, ze jest to karta o mozliwosciach niego
> gorszych od VooDoo i zadne bajery i dziwne testy nie sa mnie w stanie
> przekonac, ze jednak jest lepsza. VooDoo jest szybsze, generuje ladniejszy
> obraz dlatego jest lepsze, tyle ze nie wszyscy jakos chca to zauwazyc.
 Czy to prawda ? Tzn. nie znalazles _zadnego_ przykladu (gierki),
ktory(a) chodzil(a)by szybciej na RIV'ie ??? A moglbys pokrotce
opisac "wady" obrazu RIV'y, w porownaniu z Voodoo ?
 Chce kupic (pozniej) Voodoo2 ale nie wiem co teraz wsadzic jako
podstawe pracy akceleratora. Erazor ma wejscie video i - prawde
mowiac mocno mnie to ciagnie...

 Pozdrawiam...
                             M.
Mariusz Jaworski