Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 13:33:30 MET DST

On Tue, 12 May 1998, Jacek Mietliński wrote:

> Bartku!
> Powiedz w koncu wszystkim, ze jakis posiadacz Rivy uciekl ci z
> zona/siostra/kochanka albo zrobil ci inna krzywde, bo nie bylo twojej
> odpowiedzi na zadny temat pozytywnie mowiacej o Rivie.
> Ciagle ktos porownuje Rive do dopalacza, przeciez to kompletna bzdura!
> Powiedz cos pozytywnego o czyms, bo sie wszystkim zaczyna robic smutno.
> Jka tylko ktos cos kupi, albo (nie daj Boze!) przeczyta, Bartek zaraz
> swoje "nie sadze", "watpie" oraz slawne "poczekamy, zobaczymy".
> Nic do ciebie nie mam, czasami lubie cie poczytac i pisujemy do siebie,
> [...]

Nie wiem jak ty ale ja uwazam, ze BArtek jest tutaj jedna z kilku osob
piszacych na prawde warte przeczytania teksty i w jego mailach nie ma
czczego zachwytu nad VooDoo, sa tylko stwierdzane fakty. Sam mialem
VooDoo, mam Rive i stwierdzam, ze jest to karta o mozliwosciach niego
gorszych od VooDoo i zadne bajery i dziwne testy nie sa mnie w stanie
przekonac, ze jednak jest lepsza. VooDoo jest szybsze, generuje ladniejszy
obraz dlatego jest lepsze, tyle ze nie wszyscy jakos chca to zauwazyc.

                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                          TELNET IN PEACE ...