Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!! (oj, Bartku, znowu szpilki...)

Autor: ZoNzi (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 14:08:17 MET DST

Mariusz Jaworski <genesis_at_bonair.waw.pl> napisał(a) w artykule
<355AC6D6.5535_at_bonair.waw.pl>...
> Czesc, mam (tym razem) konkretne pytanie...

mailach nie ma
> TAK.
mozliwosciach niego
generuje ladniejszy
> Czy to prawda ? Tzn. nie znalazles _zadnego_ przykladu
(gierki),
> ktory(a) chodzil(a)by szybciej na RIV'ie ??? A moglbys
pokrotce
> opisac "wady" obrazu RIV'y, w porownaniu z Voodoo ?
> Chce kupic (pozniej) Voodoo2 ale nie wiem co teraz wsadzic
jako
> podstawe pracy akceleratora. Erazor ma wejscie video i -
prawde
> mowiac mocno mnie to ciagnie...

W porownaniu do VooDoo Riva ma ostrzejszy obraz ale brakuje jej
dobrego anti-aliasingu, bedzie dopiero w nastepnych driwerach.
Turok MotoRacer - po prostu miod.

Co do szybkosci. ROTFL na szybszych procesorach np. PII 300 Riva
trzepie 3dfx az milo, szczegolnie w D3D.
Fakt faktem ze VooDoo 2 (a szcegolnie 2) nie ma w tej chwili
konkurentow, ale jak kogos nie stac....

Dla porownania zobaczcie sobie obrazek z Rivy ktora "Tom Pabst
niezalezny ekspert"
ocenil jako Mr. UGLY z screenami z najnowszych driverow i
ocencie sami ich jakosc. Uwaga dosc dlugo sie laduja.

http://www.tomshardware.com/q2scrnsht.html strona Toma
http://www.oz.net/~kennedys/screen.htm i strona Dana

Podsumowujac ten za dlugi post, kazdemu podoba sie cos innego, a
przy wyborze karty nie mozna sie kierowac wylacznie opiniami
"niezaleznych" fachowcow a popatrzec i pomyslec samemu.

pozdrowienia

--
ZoNzi
zonzi_at_friko3.onet.pl