Re: "Sprzedawac Voodoo 2" czyli Savage3D !!!

Autor: Krzysztof Goworek (krzys_at_enpol.gliwice.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 08:50:07 MET DST

L.S.W napisał(a) w wiadomości: ...

>Krzysztof Goworek napisał(a) w wiadomości:
><6jbund$par$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
><356290cc.3862318_at_news.polsl.gliwice.pl>...
>Podejrzewam ze dlatego iz jest bardzo mizernym dopalczem 3d,
To dlaczego nikt nie czepia sie CGA, jest bardzo mizerna karta 2D, o 3D
nie wspominajac... ;-)
Tak jak pisalem: kiedy virge powstal, na rynku nie bylo lepszej karty 3d
(tzn. mowimy tutaj o zastosowania nieprofesjonalnych).

>wlasciwie to traktowanie tego ukladu jako akceleratora 3d jest
>nieporozumieniem. Mam karte na ViRGE prawie dwa lata (Elsa Victory 3D)
Szkoda, ze nie doczytales do konca. Na P100 karta dawala "za darmo"
16 bitow koloru + filtrowanie tekstur. To zdecydowanie nie jest nieporozumienie.
Oczywiscie jak ktos chce grac w Quake'a w 640x480, to raczej bym nie polecal ;-)

>i jako akcelerator 3d traktowalem ja do puszczenia pierwszej akcelerowanej
>gry :(
Tez kupilem virga i mam go do dzis (moze ktos chce kupic ? Diamond Stealth3D 2000).
Wyszlo pare natywnych gierek i po odpaleniu ich (na virgu !) stwierdzilem, ze swiat idzie
w dobrym kierunku... Virga mam do teraz, bo na razie nie umiem sie zdecydowac, chociaz
moim faworytem jest zdecydowanie V2x00 i nie zapowiada sie zeby w krotkim czasie
mialo sie to zmienic (wiec chyba jednak zmienie tego wysluzonego virga).

|   full name: Krzysztof Goworek, sex: male, occupation: developer    |
| mailto:kabel_at_zeus.polsl.gliwice.pl || mailto:krzys_at_enpol.gliwice.pl |