Re: "niefirmowe" Rivy 128

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 08:39:24 MET DST


On Wed, 13 May 1998, Jacek Fiok wrote:

> Dnia Wed, 13 May 1998 15:11:17 +0200, Tomasz Jarnot
> <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:
>
> >Mam wlasnie taka karte i jest warta tych pieniedzy. Zupelnie bezproblemowo
> >pracuje z driverami OpenGL beta2 osiagam na P266 MMX ( Riva na AGP ) w
> >Wintachu 1024*768, 16 bit kolor ok. 980 jednostek overalla, w Quake1 mam
> >przy 800*600 30 fps, przy 640*480 40 fps, w Quake2 - 26 fps w 640*480
> >czyli wyniki calkiem przyzwoite.
>
> A probowales jakos te cala Rive tweakować? Bo np. Voodoo(1) po
> odpowiednim potraktowaniu potrafi zrobić 30fps w Q2, 640x480 - na
> p225mmx. Czyli jest jednak wyraźnie lepsze...?

Nie udalo mi sie znalezc programu, ani nawet danych jak Rive tweakowac.
Poza tym nie porownujmy Rivy do VooDoo, bo nie o to chodzilo w pytaniu.

>
> ________________________________________________
> Jacek Fiok, Warszawa
> e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
> Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
> http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
> ________________________________________________
>
>

*********************************************************************
                                        jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                        
                          TELNET IN PEACE ...
********************************************************************



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:16:05 MET DST