Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001"

Autor: J3R$3Y (jerz_at_FIGHTSPAMtermit.art.olsztyn.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 04:58:41 MET DST

Pięknego dnia Fri, 01 May 1998 02:27:08 +0200, Dominik Jakub Dobruchowski
<dobrysys_at_onet.pl> był łaskaw napisać co następuje:

>Zastawiające jest także, że na grupie nikt jeszcze nie napisał "hurra,
>kupiłem komputer w xxxxxxxxxx i dostałem wszystko co chciałem, komputer
>był optymalnie skonfigurowany, oprogramowanie legalne, prezes firmy
>uścisnął mi ręke i gratulował udanego zakupu, serwis dał mi plomby
>gwarancyjne, skonfigurował modem oraz internet, przywieziono mi komputer
>do domu, podłączono, dostałem listwę zasilająca i głośniki w prezencie.
>BIOS jest regularnie aktualizowany, jak usunąłem przy bawieniu się
>fdiskiem partycje to serwis zainstalował całość systemu od początku
> [...]

Nie napisał, bo do Usenetu jeszcze nie dojrzał. Firma "Sirius",
Bielsko-Biała. Nawet "Serwer sieciowy" mu włączyli, nie mówiąc o
"wyciśniętym" BIOSie. Jeżeli robią tak wszystkim, to naprawdę moje
gratulacje. A tak właściwie, to ile komputerów sprzedaje dziennie
przeciętny sklep? Naprawdę tak wiele, że nie można ich skonfigurować?

    Pozdrawiam,
    Jerzy

--
(__  | __ | Jerzy Prusiński aka Jersey ===========================