Re: Bomba w Telekomunie

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 22:19:17 MET DST

Paweł Boguszewski wrote in message
<35584734.AB3AD653_at_1234nencki.gov.pl>...
>Wczoraj (11.05.95) około 23:30 na Discovery Channel w programie Cyber
>Warriors usłyszałem ciekawą rzecz. Przy okazji opowieści, jak to
>Amerykanie umieścili w sprzedawanych do Iraku drukarkach chip, dzięki
>któremu mogli je zlokalizować satelitą i posłać w to miejsce bombkę
>facet powiedział, że taką metodę elektronicznego sabotażu zastosowano
>pierwszy raz w latach '70. Sprzedano do polski przekaźniki
>telekomunikacyjne w wmontowanym zdalnie odpalanym detonatorem. W razie
>wojny z ZSRR wkraczają do polski i rozwalają całą telekomunikację.
> [...]

Zajrzyj do artykulow na stronie http://www.terrorism.com
Sa tam takie przyklady cyberwojny, ze trudno uwierzyc.
Pawel Wimmer
Redaktor - Editor
Wydawnictwo Lupus - Lupus Publishing House
WWW: http://www.polbox.com.pl/lupus
E-mail: pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl