Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: Jacek Dabrowski (surgeon_at_friko4.onet.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 21:48:25 MET DST

-----Original Message-----
From: Wit Witerski <gsmwit_at_atcom.net.pl>
To: Multiple recipients of list <pecet_at_man.lodz.pl>
Date: 12 maja 1998 20:13
Subject: Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

>Boże! Masz jakiś kompleks niższości? Teraz nadszedł czas i możesz się
>wykazać? W grupie czujesz się mocny? Nie za bardzo Ciebie rozumiem.

Wit, nie zrozumiales mnie. Ja po prostu bronie gosci, ktorzy z chamskim
wystepkiem P.Ciagly nie maja nic wspolnego. Obaj siedza na laczu stalym
i po prostu nieswiadomie zacytowali niszczaca wiadomosc.
A tu , ze od razu trzeba na nich filtry. Mialbym mase problemow z Winda95
gdyby nie taki Jacek Fiok.

>Do kolegów z baseball'ami: zróbcie wszystkim, którzy mają niebieskie
>podkoszulki, małą zabawę...
>O czym to świadczy?

To swiadczy, ze jezeli ktos wrecz kradnie kase innym, to niech
sie dowie, ze za takie "cus" trzeba bedzie w przyszlosci odpokutowac

>Tu się zgodzę - tzn. tak mi sie wydaje...

>O kurcze! Ale fajnie! Jaka podnieta!!!
>Może Tobie dziewczyny brakuje?

Nie badz zlosliwy ;)

Pozdrawiam