Re: Czy ta wiadomosc was rozlacza???

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 17:11:59 MET DST

Dnia 12 May 1998 21:53:27 +0200, surgeon_at_friko4.onet.pl (Jacek
Dabrowski) napisał(a):

[cut]

>Wit, nie zrozumiales mnie. Ja po prostu bronie gosci, ktorzy z chamskim
>wystepkiem P.Ciagly nie maja nic wspolnego. Obaj siedza na laczu stalym
>i po prostu nieswiadomie zacytowali niszczaca wiadomosc.
>A tu , ze od razu trzeba na nich filtry. Mialbym mase problemow z Winda95
>gdyby nie taki Jacek Fiok.
BTW Jacek Fiok nie siedzi na łączu stałym - to też modemowiec i też
korzysta z T(ego)Psa
Z tego co piszesz znaczy że byłeś na jego stronce - się chłopak
ucieszy

Jak już napisałem - Fiok na 100% nie zrobił tego specjalnie

Pozdrówka
ALGI
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615